Duju montavimas į Dizeli

  AEB MP48 DF  - tai LPG dujų įpurškimo sistema, skirta dyzeliniams varikliams, tiksliau kalbant, tai speciali įranga, leidžianti vienu metu naudoti dviejų tipų degalus: dyzeliną (D - Diesel) ir LPG suskystintas naftos dujas . Toks dvigubo maitinimo principas vadinamas DUAL FUEL.   

AEB MP48 DF maitinimo sistemos principas pagrįstas tuo, kad LPG dujos papildomai tiekiamos į dyzelinio variklio degimo kamerą . Siekdamas optimizuoti dizelinio automobilio variklio darbą, tokį dvigubą maitinimo principą sukūrė ir panaudojo pats dyzelinių variklių kūrėjas Rudolfas Dyzelis. AEB MP48 DF įranga – puikus pasirinkimas norint realizuoti šį DUAL FUEL principą.

 

AEB MP48 DF sistemos veikimo principas yra toks: į variklio degimo kamerą vienu metu su dyzeliniu kuru paduodamos (įpurškiamos) ir LPG dujos. LPG dujomis pakeitus dalį  dyzelinio kuro (nuo 20%  iki 40%) ženkliai sumažinamos kuro sąnaudos.

Vairuojant automobilį , kuro dozavimas (sanaudos) tiesiogiai priklauso nuo akseleratoriaus (greičio) pedalo spaudimo - kuo daugiau spaudžiate pedalą , tuo didesnės bus sanaudos. Dyzeliniame automobilyje sumontavus AEB MP48 DF sistemą , į variklio degimo kamerą, kartu su dyzeliniu kuru, papildomai tiekiamos ir LPG dujos, kurios padidina variklio sukimo momentą ir todėl variklis reikiamą galią (greitį) pasiekia greičiau negu butu varomas tik dyzeliniu kuru -  dėl to greičio pedalą reikia spausti silpniau nei naudojant vien tik dyzelinį kurą ir atitinkamai gaunasi mažesnės degalų sanaudos.

AEB MP48 DF sistema  netiekia (nepurškia) LPG dujų, varikliui veikiant tuščiąja eiga, variklio stabdymo metu arba esant aukštoms apsukoms.

 Automobilis, naudojantis AEB MP48 DF sistemą, su užpiltais degalais (dyzelinu ir LPG) nuvažiuos ženkliai didesnį atstumą negu būtų varomas tik dyzeliniu kuru.

Padidės dyzelinio automobilio  judėjimo dinamika bei išaugs variklio sukimo momentas ir galia.

AEB MP48 DF sistemos pagalba bus prailgintas dyzelinių variklių kuro siurblių tarnavimo laikas – dyzeliniai kuro siurbliai sukuria labai aukštą slėgį (ypač COMMON RAIL sistemose), kur slėgis tiesiogiai priklauso nuo apkrovos. AEB MP48 DF sistema leidžia pagerinti dyzelio ir LPG dujų degimą ir variklio dinamiką, todėl žymiai mažiau reikia spausti akseleratoriaus (greičio) pedalą ir dėl tos priežasties mažėja darbiniai dyzelinių variklių kuro siurblių slėgiai ir ilgėja jų tarnavimo laikas.

Papildomai naudojamos LPG dujos padidina dyzelinio variklio resursą/ilgaamžiškumą bei eigos atsargą tarp degalų įpylimų.